Monday, May 30, 2011

Spenót kölessel és főtt tojással

spinach-and-millet-soup
Kevés olívaolajon megfonnyasztottam egy kisebb fej vékonyra szeletelt vöröshagymát, világosra pirítottam, majd adtam hozzá fokhagymát és egy maréknyi átmosott, leszűrt, lecsepegtetett kölest. Pár percig pároltam, majd meghintettem Vega-Mix-szel és felöntöttem vízzel. Enyhén sóztam. Pár percig főztem, amíg a köles meg nem puhult, majd hozzáadtam az átmosott spenótot. Átforrt, a spenót összeesett, le is húztam a tűzről. A tányér aljára keményre főtt tojás negyedeket tettem, erre szedtem a forró levest, majd meghintettem felaprított snidlinggel. A tojás kerülhet felülre is, mint díszítőelem.

spinach-millet-soup-with-boiled-eggs

2 comments:

duende said...

Vittem! Szuper egyszerű, szuper jó! :)

Anazar said...

duende, vigyed csak, jó étvágyat ;-)