Tuesday, February 10, 2009

Csirkés Enchiladas [2]

Hozzavalok:
1 db fott csirkemell
6 db kukoricatortilla
babpure (frijoles refritos)
Cholula salsa
Chili con Carne szo'sz*
jalapenos
100 g sajt
1 fej hagyma
tejfol


A fott csirkemellet szalakra tepkedem. A tortillat ujjnyi vastagon megkenem babkremmel, par csik hust teszek az egyik vegebe, megcsepegtetem Cholula-val, egy-ket karika jalapeno paprikat teszek a husra es felgongyolom [a bab remek malter '-) a kesz tortillak egesz biztosan nem tekerednek ki]. Tuzallo talba sorakoztatom az igy elkeszult enchilada-kat. Leontom Chili con Carne szosszal. Par karika jalapenot es hagymat teszek a tetejukre, vekonyan megcsorgatom tejfollel es alaposan 'befedem' reszelt sajttal. 180 °C-ra elomelegitett sutobe tolom, addig sutom, amig a sajt aranybarna nem lesz.

Tipp: Talalaskor fejfol es nyers hagymakarika kerul a tetejere.

[*] Chili con Carne szo'sz - a polcrol veletlenul ezt emeltem le es tettem a kosarba az Enchilada helyett. Meg csodalkoztam is, ugyan mit keres benne bab!?! Mexikoi - gondoltam - es betettem a kosarba. Igy jar az, aki az osszetevokre koncentral ;-) De! Remek enchiladas sult ki belole :-D

No comments: