Wednesday, March 12, 2014

3x kókuszos reggeli porridge

gluten-free_coconut_porridge
Ami vegán is, meg gluténmentes is, és desszertként is megállja a helyét!

Hozzávalók (1-2 személyre):
40 g zabpehely (gluténmentes!!)
1 bő ek. quinoapehely (vagy 2 csapott ek.)
400 ml víz
csipet őrölt fahéj
20 g kókuszkrém
1 tk. kókuszolaj
1 ek. kókuszreszelék


amisa_gluten-free_porridge_oats

A zabpelyhet fel tettem főni a vízben, miután felforrt, kis lángon 5 percet főztem. Hozzáadtam a quinoapelyhet, a kókuszkrémet és a csipet fahéjat, és továbi 3-5 percig gyöngyöztettem, közben meg-megkevertem. Lehúztam a tűzről és belekevertem a kókuszolajat. Tányérra szedtem és meghintettem frissen pirított kókuszreszelékkel. Jó étvágyat!

quinoa_flakes
quinoa flakes / quinoapahely

Krémes, lágy, selymes, szinte olvad. A pirított kókuszreszelék csempész bele egy kis rágnivalót. Ha túl laposak a szerdák, erre a 3x kókuszos porridge-ra van szükséged!

No comments: