Monday, May 09, 2011

Mustáros csirkecomb paradicsomos káposztával

mustard-chicken-thighs-with-tomato-sour-cabbage
A combokat bepácoltam (angol mustár, őrölt gyömbér, szárított rozmaring, tengeri só, frissen őrölt bors, Vega-Mix, paradicsompüré, olívaolaj), majd kerámiatálban, alatta kevés vízzel, sütőpapírral letakarva 180 °C-os sütőben másfél órát sütöttem.

Közben elkészítettem a káposztát. Két fej vékonyra szeletelt vöröshagymát kevés olívaolajon megfonnyasztottam, hozzáadtam egy kockára vágott kisebb sárgarépát és egy gerezd fokhagymát. Miután megpárolódott, meghintettem egy kevés Vega-Mix-szel, majd hozzáadtam az átöblített, kinyomkodott savanyú káposztát. Felöntöttem annyi vízzel, hogy épp ellepje, majd belenyomtam 2-3 ek. paradicsompürét. Fedővel letakartam, időnként átkavargatva fél órát finoman gyöngyöztettem.

4 comments:

Éva said...

Nagyon jól néz ki guszta, elkébzelem milyen finom lehet!

Anazar said...

Köszönöm Éva.

Roza said...

Nagyon jól néz ki. Egyszer ki fogom próbálni:)

Anazar said...

Roza, remélem majd neked is annyira ízlik, mint nekünk ;-)