Saturday, December 23, 2017

Karácsonyi üdvözlet

Örülök, hogy sokan használjátok referenciának a blogomat, nézelődtök, keresgéltek. Ugyan három éve bezárta kapuját az Én így főzök... a.k.a. Konyhatündér, új recept nem került fel azóta ide, azonban szép kerek tíz évnyi termésből mazsolázhattok, tele szívemhez közel álló gyermekkori ízekkel és még több újítással, kalandozásokkal, mint pl. a vegán konyha világában. Jelentem, az elmúlt három évben is főztem és blogoltam. Annak, akinek nem fárasztó az angol, megtalálja főztömet a Nourish me lovingly-n, aki pedig a fordítással nem boldogul, szívesen segítek.

Boldog, békés karácsonyt kívánok minden kedves olvasómnak! 

Az idén is készítek gombalevest (el sem maradhatna a mi karácsonyi asztalunkról), vinyigretet meg borscsot az év végén, de ajánlom még a káposztás paszuly levest vagy a vegán gombalevest ézvárónak, a mézes-diós virágokat, a betlehemi angyalokat és a mogyorós bonbont vendégváró édességnek.

Örömteli készülődést, áldott várakozást, békés ünnepeket kívánok!

1 comment:

marisz57 said...

Kedves Anazar! Kicsit késve értem ide, már elmúlt karácsony. :)
Ezért kellemes évvégi készülődést kívánok, és boldog Újévet!
Legyen a 2018-as esztendő egészségben, boldogságban, sikerekben gazdag Neked és kedves családodnak! :)