Friday, November 29, 2013

Kék kukorica tortilla chips

to_go_with_your_tortilla
Tortilla chips paradicsomos salsával, babpürével, jalapeño paprikával

Kell hozzá:
kukorica tortilla chips
salsa roja
babpüré
jalapeño paprika


>> Salsa roja
Hozzávalók: paradicsom, hagyma, fokhagyma, jalapeño paprika, friss koriander (cilantro);
A hozzávalókat blenderbe pakoltam és összeaprítottam.

>> Babpüré
Hozzávalók: cirkás bab (pinto beans), fokhagyma, babérlevél, őrölt római kömény (kumin), hagyma.
Az előző este beáztatott babot friss vízben fel tettem főni. Felforrt, lehaboztam (a vizet le is lehet önteni és tiszta vízben ismét feltenni). Hozzáadtam a többi hozzávalót. Miután puhára főtt a bab (kb. 60 perc) kivettem a babérlevelet és a fej hagymát. Botmixerrel krémesítettem.

blue_corn_tortilla_chips

• R.W Garcia Organic Blue Maize Tortilla Chips
INGREDIENTS Stone ground blue maize (80%), sunflower oil, sea salt.

No comments: