Tuesday, December 03, 2013

Vegán ebéd

vegan_lunch_soup_and_main
Egy hét 'kicsapongó vegán' étrend után ma visszatértem az alapokhoz, szigorú vegán, semmi állati. Vegyesbab (aduki, butter, haricot, pinto, black turtle, garbanzo) leves sárgarépával, hozzá feles sárgaborsó brokkolival és édesburgonyával. Mind a kettőnek a kevéske olajon világosra pirított vöröshagyma az alapja, amit őrölt paprikával, fűszerköménnyel, kuminnal, kurkumával és babérlevéllel fűszereztem. Mindkettőbe került bőségesen fokhagyma. A bableveshez az utolsó 10-15 percben 1 ek. paradicsompürét és két termetes reszeltem ságarépát adtam. A sárgaborsót párolt brokkolival és sütőben, héjával sült édesburgonyával, ropogós reszelt sárgarépával, szezámmaggal meghintve tálaltam. Jó étvágyat!

vegan_lunch_main_and_soup

3 comments:

Vicuska said...

Nagyon jó összeállítás, bár nem vagyok vegán :) de ez mind jöhet, ahogy elkészítetted!!! :D Boldog Karácsonyt, utólag is!

Anazar said...

Köszönöm Vicuska. A vegán nem jelenti azt, hogy 'ízszegény' ;-))

Vicuska said...

Ez vitathatatlan!!! BÚÉK!