Friday, May 16, 2014

Wokban sült zöldek

wok_fried_greens
Sült szezámos brokkoli-cukkini

Kell hozzá:
1 kisebb fej brokkoli
2 kisebb cukkini
1 fej vöröshagyma
2 gerezd fokhagyma
1-2 ek. kókuszolaj
1 tk. szezámolaj
2-3 ek. szezámmag
1-2 tk. egész kumin

A wokot szárazon közepesen forróra hevítettem. A brokkolit nagyobb rózsákra szedtem, 2-3 percre forrásban lévő vízbe dobtam, kiszedtem, lecsepegtettem. A cukkinit kefével alaposan átmostam, majd feldaraboltam. A vöröshagymát nyolcadoltam.

A forró wokba dobtam a kumint, pár másodpercig kavargatva pirítottam, majd hozzáadtam a kókuszolajat, rádobtam a hagymát, átforgatva sütöttem, 1-2 perc után a cukkinit is hozzáadtam, átforgattam, majd újabb 1-2 perc után a brokkolit is a wokba tettem. Fel-feldobva sütöttem 2-3 percig, majd rányomtam a fokhagymát, meghintettem szezámmaggam, végül szezámolajjal ízesítettem. Azonnal tálaltam. Hajdinát kínáltam hozzá. Jó étvágyat!

1 comment:

wanna said...

Tökéletes!