Thursday, January 10, 2013

Sütőben sült alma

baked_apples
Valami egyszerű, valami nagyszerű desszertre vágytam. Eszembe jutott mama sült almája, amit a cserépkályha tetején sütöttünk puhára. Egy-két óra alatt illatos, mézédes, puha almahúst kaptunk a dermesztő pince mélyéről felhozott hideg almákból.

Cserépkályha híján előmelegítettem a sütőt. A megmosott almákat villával itt-ott megszúrkáltam, majd sütőpapíros tepsire állítottam és betettem melegedni, sülni, izzadni. A kifolyó cukros almalé édes karamellillattal árasztotta el a konyhát. Kivettem, pár percet hűlni hagytam, majd még melegen fogyasztottuk.

[i] A héját lehúzva, a puha almahúst villával áttörve pompás házi bébiételt állíthatunk elő, gyorsan, hatékonyan, robotgépes pepecselés meg pancsolás nélkül. Hozzávaló: (bio-organic) alma.

baked_apples

2 comments:

Éva said...

Hogy én ezt mennyire szeretem, és mégis milyen régen csináltam?:-)

Anazar said...

Éva, de milyen finom is sül ki minimális munkával egy hétköznapi hozzávalóból ;-)