Thursday, January 09, 2014

Sárgarépa csicseriborsóval

carrot_and_chickpea_salad
Sárgarépa és csicseriborsó, két kedvelt saláta-alapanyag egy tányéron

Kell hozzá:
sárgarépa
csicseriborsó
kesudió
olívaolaj
citrom
őrölt római kömény (cumin)

A száraz csicseriborót 10-12 órára beáztattam, friss vízben puhára főztem, hagytam a főzőlében kihűlni, majd leszűrtem, lecsepegtettem.

A kesudiót forró serpenyőben enyhén, épp csak világosra megpirítottam, majd mozsárba tettem és megtörtem (fele lisztes lett, fele darabos), adtam hozzá 1-2 tk. őrölt római köményt, ráfacsartam fél citrom levét, majd kevés olívaolajjal krémesítettem.

A megtisztított sárgarépát egy nagyobb tálba reszeltem, hozzáadtam a csicseriborót meg a kesukrémet és óvatosan összeforgattam. Jó étvágyat!

Tipp: Sárgarépa fetával

2 comments:

mellissina2 said...

Vittem a könyvtáramba az egész oldalt,annyi minden tetszik,hogy legközelebb ne kelljen keresnem! Sárgarépa,csicseriborsó és a többiek!Nekem való!!!! Köszi!!

Anazar said...

Mellissina, a sárgarépa és a csicseriborsó a kedvenceim között van. Heti 2 kg az elsőből, egy-másfél a másikból el is fogy egy héten ;-)