Friday, January 17, 2014

Sárgarépa mazsolával

carrot_and_raisin_salad
Ropogós saláta a téli szürkeség megédesítésére

Kell hozzá:
sárgarépa
mazsola
szezámmag
olívaolaj
balzsamecet
szezámolaj


A sárgarépát meghámoztam majd egy nagyobb tálba reszeltem, adtam hozzá egy kisebb marék mazsolát, meghintettem bőven szezámmaggal, majd megcsorgattam egy kevés öntettel: 1-2 ek. olívaolajban pár csepp balzsamecet és 1-2 csepp szezámolaj. Egészségünkre!

[i] A sárgarépa remek forrása béta-karotinnak, ám ez a vitamin (az A-vitamin elővitaminja, a szervezet A-vitamint gyárt belőle szükség esetén) könnyen sérül magas hőmérsékleten, oxidáció, napfény hatására.

Tipp: Sárgarépa fetával;
Sárgarépa csicseriborsóval;

2 comments:

martinelli said...

Érdekes párosítás, de megkóstolnám :)

Hankka said...

Hasonlót szoktam készíteni, ez a variáció is tetszik! :)