Monday, January 06, 2014

Téli krumplisaláta

potato_sauerkraut_salad
A #2 téli saláta, a vinyigret mellett. Felüdítve, snidlinggel, sárgarépával.

Kell hozzá:
krumpli
savanyú káposzta
lilahagyma
olívaolaj
sárgarépa
snidling
só, bors (opcionális)

A krumplit héjában megfőztem. Leszűrtem, miután kihűlt, meghámoztam, felkarikáztam. Egy nagyobb tálba tettem, megcsorgattam az olívaolajjal, megszórtam a vékonyra szeletelt lilahagymával, a felaprított savanyú káposztával és egy kevés reszelt sárgarépával. Óvatosan összeforgattam. Tálaláskor meghintettem finomra aprított snidlinggel. Jó étvágyat!

5 comments:

Éva said...

Nagyon finom lehet egyszer kipróbálom, guszta!

Roza said...

Jól néz ki és biztosan finom is.
Ki kell próbálni:)

teller-cake said...

De jól hangzik! Szívesen teszek vele egy próbát, főleg, hogy a férjem imádja a lilahagymát. :)

Györgyi said...

Kipróbálós. Én csak a káposztát szoktam hagymával és olívával összekeverni, de ez a krumplis verzió felizgatta a fantáziámat :)

Hankka said...

Ezt a salátát is nagyon tudnám szeretni, csupa kedvencem van benne! :)