Monday, February 10, 2014

Padlizsános quinoa saláta

quinoa_and_eggplant_salad
Quinoa padlizsánnal, brokkolival, fügével és mandulával

Kell hozzá:
quinoa
padlizsán
brokkoli
aszalt füge
mandula (hántolt, egész)
olívaolaj
őrölt római kömény (kumin)
fekete szezámmag
szárított rozmaring


A quinoát megfőztem. Fedő alatt pihentettem. A brokkolit forrásban lévő vízbe dobtam, 3-4 percig főztem, majd tányérra szedtem. A mandulát serpenyőben megpirítottam.

A padlizsánt felkockáztam, egy tálba tettem, vékonyan megcsorgattam olívaolajjal, megszórtam szárított rozmaringgal, alaposan átforgattam, majd egy tűzálló tálba raktam és 180 °C-os sütőbe toltam 15-20 percre.

A quinoát egy nagyobb tálba tettem, meghintettem kevés őrölt római köménnyel, megszórtam szezámmaggal. Hozzákevertem a sült padlizsánkockákat, a rózsáira szedett brokkolit, a felkockázott aszalt fügét és a pirított mandulát, majd finoman átforgattam. Jó étvágyat!

aubergine

No comments: