Thursday, August 26, 2010

Kati-szelet (Grillezett pulykamell-ananász-sajt)

grilled-ananas-turkey-cheese
grilled-turkey-breast-steak
grilled-turkey-breast-filets
grilled-ananasHozzávalók (2-4 személyre):
4 db pulykamellfilé
4 karika friss ananász
Cheddar sajt

A pulykamellet bepácoltam (őrölt fűszerkömény, pirospaprika, szárított petrezselyem, kakukkfű, só, olívaolaj), majd pár órára hűtőbe tettem.

Az ananásznak levágtam a tetejét és a talpát, majd négy karikának valót, melyekről eltávolítottam a héjt (a maradékot héjastól tettem el a hűtőbe). A grillt szárazon felhevítettem, majd meggrilleztem az ananászkarikákat, utána a pácolt pulykamelleket.

Egy tepsibe tettem a kész pulykamellfiléket, rá az ananászkarikákat, meghintettem reszelt Cheddar sajttal, majd betoltam a grill alá, amíg a sajt pirulni nem kezdett. Zöldsalátával (salátalevél, radicchio, uborka, retek, újhagyma) tálaltam.

No comments: