Monday, August 04, 2014

Paradicsomos zöldbableves

green_bean_tomato_soup
Színes zöldbab friss paradicsommal

Kell hozzá:
3 nagyobb marék zöldbab (zöld, sárga, lila)
6-8 kisebb paradicsom
2 gerezd friss fokhagyma
1 fej friss vöröshagyma
1 ek. kókuszolaj
szárított bazsalikom


A finomra felaprított vöröshagymát megfonnyasztottam a kókuszolajon. Hozzáadtam a feltördelt színes babot. Fedő alatt 3-4 percig pároltam. Rányomtam a fokhagymát. Átkavartam, és felöntöttem vízzel, hogy bővel ellepje. A fedőt résznyire nyitva hagyva puhára főztem a babot. Beletettem a paradicsomokat, egészben. Amikor már széthasadt a héjuk, kiszedtem a paradicsomokat, lehúztam a héjukat, villával áttörtem és visszatettem a levesbe. Kevés szárított bazsalikommal fűszereztem. Összeforraltam. Gőzölgőn tálaltam. Jó étvágyat!

No comments: