Thursday, August 14, 2014

Zöldborsós-sárgarépás paneer

paneer_with_peas_and_carrots
Paneer zöldborsóval-sárgarépával

Kell hozzá:
paneer (2 l tejből készitve, receptjét lásd itt)
1 kisebb fej vöröshagyma
2-3 gerezd friss fokhagyma
hüvelykujjnyi friss gyömbérgyökér
1 ek. kókuszolaj
1/2 csésze frissen fejtett zöldborsó
4-5 szál vékony sárgarépa
1/3 tk. egész kumin (római kömény)
1/3 tk. egész fűszerkömény
1/4 kk. őrölt kurkuma

A paneer-t elkészítettem a szokásos módon (receptjét lásd itt). Amíg pihent a prés alatt, elkészítettem a zöldborsós-sárgarépás alapot.

A finomra felkockázott vöröshagymát, és a lereszelt gyömbért meg fokhagymát megfonnyasztottam a kókuszolajon. Hozzáadtam a fűszereket, átpirítottam, majd beleforgattam az apróra szeletelt sárgarépát. Pár percig pároltam, majd hozzáadtam a zöldborsót. Kevés vizet adtam hozzá, majd fedő alatt puhára pároltam a zöldségeket.

A paneer-t felkockáztam, majd pár percre betoltam a grill alá, hogy szép világosbarnás színt kapjon. Végül a paneer-t is a zöldségekhez adtam. Óvatosan átforgattam. Illatos basmati rizzsel tálaltam. Jó étvágyat!

Tipp: Paneer subji

No comments: