Tuesday, February 08, 2011

Brokkolis csirkecsíkok

broccoli-chicken-ingredients
broccoli-chicken-pieces
Hozzávalók: 1 db csirkemell, 1 fej brokkoli, 3 db sárgarépa, 1 db sütőtök, 1 fej vöröshagyma, olívaolaj, zöldséges tengeri só, szárított petrezselyem.

A csirkemellet felcsíkoztam, majd kevés olívaolajon megpirítottam. Hozzáadtam a felszeletelt vöröshagymát, és hagytam, hogy a hagyma is kissé megbarnuljon.

A brokkolit rózsáira szedtem, majd egy percre forrásban lévő vízbe dobtam, kiszedtem, lecsepegtettem. A meghámozott sárgarépát kétujjnyi darabokra vágtam, a sütőtököt felkockáztam.

Egy tűzálló kerámia tálba raktam a zöldségeket, majd megszórtam a hagymás hússal, meghintettem kevés zöldséges sóval, szárított petrezselyemmel, végül fél-egy dl vizet öntöttem alá és sütőpapírral takartam le. 180 °C-on háromnegyed órát sütöttem, a sütőpapírt csak tálalás előtt vettem le.

broccoli-oven-chicken-pieces

No comments: