Thursday, October 06, 2011

Céklás fusilli

beetroot-fusilli
Teljes kiőrlésű bio tönkölyliszt fusilli
főtt céklával, pirított napraforómaggal

Egy nagy fej céklát héjában megfőztem, leszűrtem, majd amikor kissé kihűlt, meghámoztam és felkockáztam. A tésztát kifőztem, leszűrtem, hideg vízzel átöblítettem, lecsepegtettem.

Egy vastag aljú serpenyőt felhevítettem, rádobtam 2-3 ek. natúr napraforgómagot és közepes lángon két-három percig pirítottam. Kiszedtem egy tányérra. A serpenyőbe kevés olívaolajat (1-2 ek.) öntöttem, hozzáadtm a céklát és pár percig dinszteltem, majd hozzáadtam a kifőtt tésztát is, és megszórtam a pirított napraforgómaggal. Átforgattam és tálaltam.

[i] A 100%-ban bio-organic fogás: tönkölyliszt fusilli (biona organic), cékla (Denis Healy), natúr napraforgómag (Infinity Foods), olívaolaj (biona organic).

4 comments:

trollanyu said...

Ennek a színe valami csodás:) És még nagyon egészséges is, szuper lehetett. Még nem használtam céklát ilyen módon, de nagyon tetszik.

Anazar said...

Trollanyu, köszönöm. Igen, pompás színe lett! Cékla, cékla!! Már most azon aggódom, hogy mi lesz velem tavasztól, ha elfogy :-D))

TeaRoom said...

Nagyon jól néz ki, szuper ötlet!

Anazar said...

TeaRoom, köszönöm.