Tuesday, October 04, 2011

Fetás céklasaláta lenmagolajjal

beetroot-feta-greens-salad
Langyos céklakockák feta sajttal, koktélparadicsommal,
napraforgómaggal, virgin lenmagolajjal, zöldsaláta ágyon
.

A céklát héjában megfőztem és még langyoson felkockáztam. Egy tálba tettem, megcsorgattam kevés hidegen sajtolt lenmagolajjal és pár csepp balsamecettel. Átforgattam, majd hozzáadtam a felkockázott fetát (párat félretettem). Megszórtam 1-2 ek. natúr napraforgómaggal. Vegül hozzáadtam a negyedelt koktélparadicsomokat. Óvatosan átforgattam.

A tányér aljára leraktam a salátaleveleket (lila végű saláta és lamb's lettuce/corn salad). Ráhalmoztam a fetás-paradicsomos-napraforgómagos céklát és a félretett fetakockákat.

Tipp: Sült cékla-édesburgonya saláta fetával, dióval

4 comments:

Adél said...

MIlyen szép színes,nagyon guszta!

Anazar said...

Aleda, köszönöm. Cékla, cékla, cékla lázban égek :-D))

Petra said...

Nagyon tetszik! :))

Anazar said...

Petra, köszönöm ;-))