Thursday, August 08, 2013

Lunchbox - Almás-céklás quinoa

quinoa_sald_with_beetroot_and_apple
Ropogós almakockák, illatos cékla, pirított pekándió

Kell hozzá:
quinoa
alma (savanykás, lédús)
cékla
pekádió
hagyma (shallot)
olívaolaj
lime
balzsamecet

A quinoát megfőztem/pároltam (1 rész quinoa, 2 rész víz, 5-7 percig gyöngyöztettem, majd fedő alatt pihentettem újabb 5-7 percig). A céklát héjában megfőztem, majd felkockáztam, ráfacsartam egy fél lime levét, olívaolajjal meglocsoltam és pár csepp balzsamecettel ízesítettem. Az almát meghámoztam és felkockáztam, ráfacsartam a lime másik felét. A pakándiót enyhén megpirítottam, majd két-három részre vágtam. A shallot hagymát felkarikáztam. A hozzávalókat egy nagy tálban összekevertem, olívaolajjal vékonyan megcsorgattam, óvatosan átforgattam és már mehetett is a hűtőszekrénybe pihenni. Jó étvágyat!

Lunchbox HÉTFŐ - Fetás-mazsolás couscous
Lunchbox KEDD - Spenótos-lencsés burgonya
Lunchbox SZERDA - Nyáresti hajdina
Lunchbox CSÜTÖRTÖK - Brokkolis háromrizs
Lunchbox PÉNTEK - Grillezett-pácolt spagetti
Lunchbox HÉTFŐ - Sütőtökös bulgur
Lunchbox KEDD - Zöldbabos lencse-árpagyöngy
Lunchbox SZERDA - Ropogós zöldséges csicseriborsó

No comments: