Monday, August 05, 2013

Lunchbox - Sütőtökös bulgur

bulgur_with_butternut_squash
Illatos bulgur sütőtökkel, tökmaggal és gojival

Kell hozzá:
bulgur
sütőtök
póréhagyma
zellerszár
tökmag
goji
olívaolaj


A bulgurt megpároltam (fél csészényihez 1 csésze vízet használtam), majd fedő alatt pihentettem. A sütőtököt meghámoztam, felkockáztam és megfőztem. A póréhagymát, zellerszárat felszeleteltem, egy nagy tálba tettem, hozzáadtam a pergős szemű bulgurt, olívaolajjal megcsorgattam, egy-két csipet sóval ízesítettem. Meghintettem tökmaggal, adtam hozzá áztatott, lecsepegtetett goji bogyót, végül belekevertem a sütőtököt. Óvatosan átforgattam és már mehetett is a hűtőszekrénybe pihenni. Jó étvágyat!

[!] Ez itt kérem az 1400. poszt!

Lunchbox HÉTFŐ - Fetás-mazsolás couscous
Lunchbox KEDD - Spenótos-lencsés burgonya
Lunchbox SZERDA - Nyáresti hajdina
Lunchbox CSÜTÖRTÖK - Brokkolis háromrizs
Lunchbox PÉNTEK - Grillezett-pácolt spagetti

1 comment:

Hankka said...

Finom, a sütőtök egyébként is nagy kedvenc! :)