Tuesday, August 06, 2013

Lunchbox - Zöldbabos lencse-árpagyöngy

green_bean_lentil_pearl_barley_salad
Árpagyöngy meg lencse zöldbabbal, sárgarépával

Kell hozzá:
árpagyöngy
lencse (Le Puy green lentil)
zöldbab
sárgarépa
napraforgómag
lilahagyma
olívaolaj

Az átmosott árpagyöngyöt és a lencsét külön-külön megfőztem, leszűrtem, lecsepegtettem. A zöldbabot forrásban lévő vízbe dobtam, majd hideg vízbe kiszedtem, leszűrtem, lecsepegtettem. Az árpagyöngyöt egy nagy tálba tettem, hozzáadtam egy kis fej finomra kockázott lilahagymát. Vékonyan megcsorgattam olívaolajjal. Beletettem a lencsét, a feldarabolt zöldbabot és a lereszelt sárgarépát. Meghintettem napraforgómaggal, csipet sóval ízesítettem, finoman átforgattam, és már mehetett is az ételhordóban a hűtőszekrénybe. Jó étvágyat!

Lunchbox HÉTFŐ - Fetás-mazsolás couscous
Lunchbox KEDD - Spenótos-lencsés burgonya
Lunchbox SZERDA - Nyáresti hajdina
Lunchbox CSÜTÖRTÖK - Brokkolis háromrizs
Lunchbox PÉNTEK - Grillezett-pácolt spagetti
Lunchbox HÉTFŐ - Sütőtökös bulgur

No comments: