Friday, August 09, 2013

Lunchbox - Szivárványos köles

rainbow_millet_salad
Köles ropogós, színpompás zöldségekkel

Kell hozzá:
köles
paprika (piros, sárga)
sárgarépa
zellerszár
avokádó
cukkini
lilahagyma
datolya
szezámmag
szezámolaj
olívaolaj
kókuszolaj


A kölest megfőztem (1 rész köles, 3 rész víz). A paprikát, sárgarépát, zellerszárat, avokádót, lilahagymát, datolyát felkockáztam és a köleshez adtam. A cukkinit nagyobb kockákra vágtam, felhevítettem egy serpenyőt, majd 1 tk. kókuszolajon hirtelen megpirítottam (épp csak hogy megfogja a széleit, de még élénkzöld meg ropogós maradjon), majd lehúztam a tűzről, pár csepp szezámolajjal ízesítettem és meghintettem még egy kevés szezámmaggal is. A kihűlt cukkinit a zöldséges köleshez adtam, finoman átforgattam, és már mehetett is az ételhordóba, majd a hűtőszekrénybe. Jó étvágyat!

Lunchbox HÉTFŐ - Fetás-mazsolás couscous
Lunchbox KEDD - Spenótos-lencsés burgonya
Lunchbox SZERDA - Nyáresti hajdina
Lunchbox CSÜTÖRTÖK - Brokkolis háromrizs
Lunchbox PÉNTEK - Grillezett-pácolt spagetti
Lunchbox HÉTFŐ - Sütőtökös bulgur
Lunchbox KEDD - Zöldbabos lencse-árpagyöngy
Lunchbox SZERDA - Ropogós zöldséges csicseriborsó
Lunchbox CSÜTÖRTÖK - Almás-céklás quinoa

No comments: