Wednesday, August 07, 2013

Lunchbox - Ropogós zöldséges csicseriborsó

crunchy_veg_chickpea_salad
Uborka, paradicsom, brokkoli, pirított tökmaggal, mandulával

Kell hozzá:
csicseriborsó
brokkoli
kígyóuborka
paradicsom
tökmag
mandulaforgács
fokhagyma
zöldhagyma
lime
olívaolaj


A csicseriborsót bő vízben megfőztem, majd leszűrtem, lecsepegtettem, és hűlni hagytam. A brokkolit apróbb rózsáira szedtem és két-három percre forrásban lévő vízbe dobtam, majd hideg vízbe kiszedtem, leszűrtem, és lecsepegtettem. Az kígyóuborkát meghámoztam, hosszában negyedeltem, kivágtam a (puha, leves) magházát és a húsát felkockáztam.

A csicseriborsóhoz adtam az uborkát, a felszeletelt zöldhagymát, a felezett koktélparadicsomot és a még szép élénk, ropogós brokkolit. Óvatosan átforgattam. A fokhagymát finomra lereszeltem, olívaolajat öntöttem rá, majd belefacsaratam egy fél lime-ot. Az öntetet is a tálba kevertem. Tökmagot és mandulaforgácsot pirítottam, majd a salátához adtam és finoman átkevertem, és már mehetett is a hűtőszekrénybe a kis piros ételhordóban. Jó étvágyat!

Lunchbox HÉTFŐ - Fetás-mazsolás couscous
Lunchbox KEDD - Spenótos-lencsés burgonya
Lunchbox SZERDA - Nyáresti hajdina
Lunchbox CSÜTÖRTÖK - Brokkolis háromrizs
Lunchbox PÉNTEK - Grillezett-pácolt spagetti
Lunchbox HÉTFŐ - Sütőtökös bulgur
Lunchbox KEDD - Zöldbabos lencse-árpagyöngy

No comments: