Friday, September 13, 2013

Lamb casserole

lamb_casserole
Szaftos, omlós bárányhús vele főtt sárgarépával, burgonyával

Kell hozzá:
csontos bárány (cutlets)
vöröshagyma
fokhagyma
őrölt fűszerkömény
kakukkfű
sárgarépa
burgonya


Két nagy fej vöröshagymát szép vékonyra felszeleteltem. Kevés kókuszolajon világosra pirítottam. Szórtam rá őrölt fűszerköményt, ráhelyeztem az átmosott bárányhúst (érdemes alaposan átmosogatni, hogy az esetleges csontszilánkokat eltávolítsuk). Meghintettem kakukkfűvel. Hozzáadtam egy-két babérlevelet és 3-4 fokhagymagerezdet. Kevés vízzel felöntöttem, hogy félig ellepje. Rátettem a casserole fedőjét és bő egy-másfél órát gyöngyöztettem. A meghámozott, felezett burgonyá és sárgarépá a húsok tetejére tettem. Kevés vízzel utánaöntöttem, szintén, hogy félig ellepje. További bő egy órá főztem lassú tűzön, fedő alatt. A hagyma teljesen 'elfőtt', gazdag szaftot hagyva maga után. A hús omlós. A zöldségeket átjárta a szaft. Jó étvágyat!

No comments: