Wednesday, March 05, 2014

Pikáns paradicsomszósz

chickpea_and_rice_ginger_tomato
Tüzes paradicsomszósz - gyömbérrel, fokhagymával

Kell hozzá:
vöröshagyma
fokhagyma
gyömbérgyökér
egész cardamom (zöld)
egész koriandermag
paradicsompüré
paradicsomszósz
babérlevél
olívaolaj


Egy nagy fej vöröshagymát vékonyra felszeleteltem és kevés olívaolajon világosra pirítottam. Hozzáadtam a vékonyra felszeletelt gyömbért (úgy egy jó nagy tojásnyi gumó) és az ugyancsak vékonyra felszeletelt fokhagyát (3-4 gerezd, legalább). Amikor kellően megfonnyadtak (az illatunk intenzív lesz) hozzáadtam a babérlevelet, 2-3 cardamomt és egy tk.-nyi egész koriandermagot. Felöntöttem sűrű paradicsomlével, tettem hozzá 1 ek. paradicsompürét, és fedő alatt negyed órát gyöngyöztettem. Kivettem a babérlevelet és a cardamom-t. A még gőzölgő szószt csicseriborsóval és színes rizzsel tálaltam. Jó étvágyat!

organic_tomato_puree

No comments: