Thursday, March 06, 2014

Kókuszos sütőtök curry

butternut_squash_coconut_curry
Gyors sütőtökös curry kesudióval, kókuszban

Kell hozzá:
sütőtök (butternut squash)
vöröshagyma
fokhagyma
gyömbérgyökér
kesudió
kókuszkrém (creamed coconut)
kókuszolaj

A sütőtököt felkarikáztam, eltávolítottam a magházát, meghámoztam,
és felkockáztam. Kevés kókuszolajon épp csak megfonnyasztottam. Hozzáadtam három-négy gerezd fokhagymát (félbe vágva, negyedelve) és egy jókora felszeletelt gyömbérgyökeret (egy nagyobb diónyi), a nagyobb kockára vágott vöröshagymát és egy nagy márék egész kesudiót. Kókuszkrémmel ízesítettem, felöntöttem kevés vízzel, rátettem a fedőt
és alacsony lángon, épp csak gyöngyözve, 15-20 perc alatt készre főztem. Rizzsel tálaltam. Jó étvágyat!

Hozzá a leves savanyú káposztás vöröslencse volt, amit főtt cékla és sárgarépa kockákkal dobtam fel.

beetroot_lentil_sauerkraut_soup

No comments: