Monday, July 21, 2014

Mediterrán zöldséges kagylótészta

Mediterranean_veg_conchiglie
IKEA-ihlette conchiglie mediterrán zöldségekkel

Kell hozzá:
kagylótészta (Conchiglie rigate)
1 fej vöröshagyma
2-3 gerezd friss fokhagyma
1 db kápia paprika
2 kisebb cukkini
10-12 db santini paradicsom
1 tk. paradicsompüré
8-10 db száraz sóban pácolt fekete olajbogyó (marokkói beldi)
fél csésze napon aszalt paradicsom
4 db olívaolajban eltett articsókaszív
szárított oregánó, bazsalikom, rozmaring, és kakukkfű
olívaolaj


A vöröshagymát szép apróra felkockáztam, majd egy kevés olívaolajon megfonnyasztottam. Hozzáadtam a fokhagymát, a felkockázott paprikát, cukkinit, paradicsomot. Kevés vizet löttyintettem alá, belekevertem a paradicsompürét. Rászórtam a magozott olajbogyót, a felszeletelt aszalt paradicsomot és a negyedelt articsókát. Fűszereztem, átrottyantottam, majd alacsony lángon 10-12 percig gyöngyöztettem. Frissen főtt, leszűrt, lecsepegtetett kagylótésztát forgattam bele. Jó étvágyat!

No comments: