Saturday, July 19, 2014

Babakonyhás ratatouille

ratatouille
Francia lecsó bababarát kivitelben

Ez az egyszerű változat könnyen-gyorsan elkészül. A zöldségek kockázva vannak, a fűszerezés enyhe.

Kell hozzá:
1 nagyobb vöröshagyma
1-2 ek. kókuszolaj
2 gerezd fokhagyma
2 db kápia paprika
2 db kisebb cukkini
200 g paradicsom (santini)
200 ml paradicsomlé
1 csipet szárított bazsalikom
1 csipet szárított majoránna
1 csipet szárított kakukkfű


A vöröshagymát apróra felkockáztam, majd épp csak világosra pirítottam a kókuszolajon. Hozzáadtam a lereszelt fokhagymát, a kisebb kockára vágott paprikát és cukkinit. Felöntöttem a paradicsomlével. és 5-7 percet főztem, épp csak gyöngyözött. Hozzáadtam a negyedelt santini paradicsomot, meghintettem a fűszerekkel, és lassú tűzön, fedő alatt 10-12 percet pároltam. Nem kavartam, csak időnként megráztam alatta a lábast.
Párolt rizst kíváltam mellé.

[i] 18 hónapos kortól

Tipp: Mediterrán lecsó, Okrás ratatouille;

No comments: