Saturday, July 11, 2009

A kenyér

A Temple Bar Food Market-en zoldseg es friss hal utan szaglasztam, amikor megcsapta az orrom egy ismeros illat, az ungvari kenyerre emlekezteto savanykas illat. Denis Healy organic zoldseges standja mellett talaltam meg az illatozo, gyonyoru kenyereket. Kostolot is kaptam, majd nagy mosollyal a szamon bologattam, hogy ezt bizony meg is veszem. Elarasztottam a kerdeseimmel, hogy hol van a bolt vagy a pekseg, es hogy ki is o tulajdonkeppen, honnan is jonnek ezek a fantasztikus francia jellegu kenyerek, es van-e honlapja?!? A bolt most nyilik (Behan Square, 11 Russell Street, D1), o meg Franciaorszagban tanulta ki a mesterseget. Halleluja! Le Levain, welcome to Dublin!

2 comments:

Limara said...

Csodaszép kenyér tényleg! :))

Anazar said...

Illatos, aromás!