Monday, September 26, 2011

Chiás banán joghurttal

healthy-breakfast-with-chia
Krémes banánpüré chiával, probiotikus
natúr joghurttal és zabpehellyel

Hozzávalók (személyenként): 1 db érett banán, 1 csapott ek. chia mag, 3-4 ek. probiotikus natúr joghurt és 1 bő ek. zabpehely.

A pettyes héjú, érett banánt villával alaposan áttörtem. Hozzákevetem a chia magot, 3-5 percig pihentettem, hogy megszívja magát. Tányérra kanalaztam, ráhalmoztam a natúr joghurtot és meghintettem a zabpehellyel. Az egészséges reggeli, hogy jól induljon a hét!

Tipp: Chiás banánturmix,
Banánpürés-mézes joghurt,
Gyümölcsös joghurt,
Mazsolás-zabpelyhes joghurt

4 comments:

trollanyu said...

Bevallom nem tudom mi az a chia mag. Még sosem láttam, de majd utánanézek. Remek módja a puha banán felhasználásának:)

Anazar said...

Trollanyu, a chia magot a Chiás banánturmix-nál láthatod. Állítólag az aztékok legalább annyira becsben tartották, mint a kukoricát. Manapság a chia 'superfood'-ként indult ismét hódító útjára. Állítólag a spanyolok 'írtották ki', mint mindent ami az aztékok pogány isteneihez kapcsolódott.
Csakis érett banánból finom ;-)

Erika said...

Tok jo!! Egy ujabb egeszseges reggeli az unalmas porridge utan :)

Anazar said...

Erika, igen, remek porridge-alternatíva ;-)