Thursday, April 30, 2009

Sós stangli (joghurttal)

A korabbi sos stangli receptemet (l.: 2006. februar 10. - Sos stangli) vettem alapul. Tejfol hijan joghurtot (Greek Style Yogurt) hasznaltam.
A dupla adag tesztat harom egyenlo reszre vagtam. Egyenkent elnyujtottam, megkentem villaval felvert tojassal, majd izesitettem (mak, komenymag, reszelt sajt). A tesztat eloszor csikokra vagtam, majd a csikokat 5 cm hosszura szabdaltam. Tehat kinyujt, megken, megszo'r, felcsikoz. A csikokat sutopapirra helyeztem, majd 180 °C-ra elomelegitett sutoben aranybarnara sutottem.

Tipp: Ne sajnaljuk a tojast, kenjuk meg bartan, annal szebb szinu lesz amikor kisul. A lisztbe egy keves szerecsendiot is reszelhetunk, feldobja az izvilagat ;-)

>> Gyorsan osszeallithato / elkeszitheto ropogtatnivalo!

No comments: