Wednesday, June 11, 2014

Alma-papaya porridge

apple_papaya_porridge
Enyhén tüzes gyümölcsös zabkása

Kell hozzá:
zabpehely (60-65 g)
2 csésze víz (500 ml)
1 ek. chia mag
1 ek. quinoa pehely
1 ek. kókuszkrém (creamed coconut)
1 csipet kősó (Himalayan rock salt)
1 nagyobb alma (hámozva, reszelve)
1/2 papaya
2-3 csipt őrölt gyömbér
1-2 csipet őrölt kardamom
1 kk. őrölt fahéj


A zabpelyhet fel tettem főni, miután felforrt, belekevertem a chia magot és a sót. Amikor a víz java már elfőtt, hozzáadtam a kókuszkrémet és a quinoa pelyhet. Belekevertem a reszlt almát, a fahéjat, a a gyömbért és a kardamomt. Miután kellően sűrű és krémes lett, lehúztam a tűzről és beleforgattam a felkockázott papayát. Tálaláskor kevés fahéjjal hintettem meg. Egészségünkre!

Tipp: Reggeli gyümölcsös porridge
Málnás-mákos porridge
Mangó-kardamom porridge

No comments: