Monday, June 09, 2014

Málnás-mákos porridge

raspberry_poppy_porridge
Ismét egy Mr.Z-ihlette porridge következik...

Mr.Z, aki még pár éve felhorkant, hogy miféle reggeli az ilyen, amikor szerény porridge-t tálaltam elé, mára már maga is nagy zabkásaszakértővé vált. Férfi létére meglepően merész ízeket is kipróbál. Bravó!

Mr.Z még egy kis friss mentalevéllel is megbolondította eme remek mmm... porridge-kát (mmm = málna+menta+mák), de én még mindig tejecske-conscious időszakban vagyok, így a mentának még várnia kell,
és a mák meg a málna most gyedül (azaz kettecskén) kelt táncra.

Kell hozzá:
3 scoop zabpehely (60-65 g)
2 csésze víz (500 ml)
1 ek. chia mag
1 ek. quinoa pehely
1 ek. kókuszkrém (creamed coconut)
1 csipet kősó (Himalayan rock salt)
1-2 ek mák
150 g friss málna

A zabpelyhet fel tettem főni, miután felforrt, belekevertem a chia magot és a sót. Amikor a víz java már elfőtt, hozzáadtam a kókuszkrémet és a quinoa pelyhet. Belekevertem a mákot is. Miután kellően sűrű és krémes lett, lehúztam a tűzről és belekevertem az átöblített és lecsepegtetett málnát. Egészségünkre!

No comments: