Saturday, June 28, 2014

Ananászos sült zöldségek

wok_fried_veg_with_ananas
Wokban sült ropogós zöldségek édes ananásszal

Kell hozzá:
vöröshagyma
paprika (zöld, piros)
cukkini
ananász
kókuszolaj
fajita fűszerkeverék* + csipet őrölt fahéj


A wokot felhevítettem. Közben felszeleteltem a zöldségeket, mindegyik külön tányért kapott. Az ananász megtisztítottam, felszeleteltem és felcsíkoztam (közepén a kemény részt kivágtam). Először a hagymát pirítottam meg kevés kókuszolajon, majd a paprikát, ezután a cukkini következett. Végül az ananászt pirítottam át. Meghintettem kevés fajita fűszerkeverékkel, finoman átforhattam. Egy nagy tálban összeforgattam a zöldségeket a fűszeres ananásszal.

Ajánlom köretnek a fűszeres basmatit.

[i] Fajita fűszerkeverék: kumin (római kömény), mexikói chili, koriander, fokhagyma, paprika, bird's eye chili, hagymapor.

No comments: