Tuesday, June 10, 2014

Mangó-kardamom porridge

mango_cardamom_porridge
Mr.Z-től jött a füles erre a fűszeres zabkására (elkapta a porridge-gépszíj). Köszönet érte!

Kell hozzá:
1 csésze kókusztej (Koko Dairy Free Original + Calcium)
1 csésze víz
1 csésze zabpehely
1 ek. chia mag
1 db kisebb mangó (érett, édes, lédús)
1 kk. őrölt fahéj
1-2 csipet őrölt kardamom
1 csipet kősó (Himalayan rock salt)
1 tk. kókuszkrém (creamed coconut)
1 ek. quinoa pehely (quinoa flakes)

mango_oats_cardamom

A tejet+vizet felforraltam, hozzáadtam a zabpelyhet és a chia magot. Amikor már a víz-tej java elfőtt, belekevertem a fahéjat, a kardamomt,
a sót, a kókuszkrémet és a quinoa pelyhet. Amikor már kellően sűrű és krémes lett, lehúztam a tűzről és belekevertem a felkockázott mangót. Egy-két csipet extra fahéjjal tálaltam. Egészségünkre!

Inspiration: The Oatmeal Artist

Tipp: Málnás-mákos porridge

No comments: