Sunday, June 29, 2014

Ananászos-áfonyás porridge

pineapple_blueberry_porridge
Friss ananásszal és áfonyával ízesített zabkása

Kell hozzá:
3 scoop zabpehely (60-65 g)
2 csésze víz (500 ml)
1 ek. quinoa pehely
1 ek. chia mag
2 ek. kókuszkrém (creamed coconut)
1 csipet kősó (Himalayan rock salt)
1 csipet őrölt gyömbér
1 csésze (nem túl nagyra kockázott) friss ananász
1 csésze felezett friss áfonya


A zabpelyhet fel tettem főni, miután felforrt, belekevertem a chia magot és a sót, gyömbért. Amikor a víz java már elfőtt, hozzáadtam a quinoa pelyhet és a kókuszkrémet. Miután már kellően sűrű és krémes lett, belekevertem az ananászt, egy-két percig főztem, majd lehúztam a tűzről és beleforgattam az áfonyát. Tálaláskor meghintettem kevés karobporral. Egészségünkre!

Tipp: Reggeli gyümölcsös porridge, Alma-papaya porridge,
Mangó-kardamom porridge, Málnás-mákos porridge;

No comments: