Sunday, January 01, 2012

Grillezett paradicsom

grilled-seasoned-tomato
A chilis-gyömbéres kacsasült finom, de karakteres tüzességét hivatott lágyítani ez a grill alatt megpuhult/levesedett fűszeres paradicsom.

Hozzávalók:
személyenként 1 nagyobb paradicsom
olívaolaj
frissen őrölt bors
nagy szemű só
frissen reszelt szerecsendió
szárított petrezselyemzöld
keményebb, érlelt Cheddar sajt


Az átmosott paradicsomokat széltében feleztem. Vékonyan megcsorgattam olívaolajjal, és meghintettem kevés nagy szemű sóval.

A sajtot finomra lereszeltem, frissen őröltem rá borsot, reszeltem rá szerecsendiót, és meghintettem szárított petrezselyemzölddel. A fűszeres sajtot a paradicsomfelekre szórtam, majd sütőpapíros tepsire sorakoztattam és betoltam a grill alá, épp csak addig amíg a paradicsom meglágyult és a sajt meg nem olvadt.

No comments: