Sunday, January 29, 2012

Aszalt gyümölcsös, mézes joghurt

dried-fruit-honey-yogurt-cup
Krémes, mézes gyümölcsjoghurt
aszalt datolyával, fügével és kajszibarackkal,
hozzáadott cukor nélkül,
100% bio-organic hozzávalókból.

Hozzávalók (1 személyre):
2 dl natúr probiotikus joghurt
1 tk. méz
3 db aszalt datolya
3 db aszalt füge
3 db aszalt kajszibarack
1 csapott ek. zabpehely


dried-fruit-fig-date-apricot
Az aszalt gyümölcsöket (Crazy Jack Organic) apróra felkockáztam (ebből 1 tk.-nyit félretettem). A joghurtot habosra kevertem a mézzel, majd beletettem a gyümölcsdarabokat és egy fakanál segítségével 'átdolgoztam', hogy egy kis színt kapjon. A lemorzsolódott gyümölcsszélek megízesítik, megszínezik, megédesítik és ellenállhatatlanná teszik a natúr joghurtot.

dried-fruit-honey-yogurt
Pohárba kanalaztam (nehéz volt, hogy ne egyből a számba pakoljam), 1 ek. (ízesítettlen) natúr joghurtot tettem a tetejére, meghintettem forró, száraz serpenyőben világosra pirított zabpehellyel, és megszórtam a félretett aszalt gyümölcsdarabokkal. Egészségünkre!

dried-fruit-honey-yogurt-top
A méz el is hagyható, hiszen az aszalt gyümölcsök kellően megédesítik, inkább csak az íze kedvéért van benne, mint édesíteni. Keverhetünk bele 1-2 tk. sima zabpelyhet is, hogy még rostosabb legyen. Használhatunk aszalt szilvát is, vagy akár mazsolát is (a mazsolát is daraboljuk fel).

Tipp: Probiotikumok, Gyümölcsös joghurt

7 comments:

Petra said...

Ez megint remek finom desszert. Nagyon tetszik. :)

Emi said...

Újjabb csodás finomság. Imádnivaló. És ahogy leírod... kívánatos:)

Erika said...

meganyam, és mega egészséges. Megkóstoljuk , Abi is kap!:)

Tiffanylda said...

Mennyei desszert! Soká tartott, míg száműzettem a családból a bolti gyümölcsjoghurtot, de ma már elhiszik, hogy az ehhez hasonlók sokkal "igazabbak", finomabbak, egészségesebbek! Na, azért ilyen jó még nem jutott eszembe, de eztán fog! Köszi!:)

Anazar said...

Petra, köszönöm, és örülök, hogy teszik :-)

Emi, köszönöm. Édes, krémes, MÉZESSSSS '-)))

Erika, köszönöm, örülök. Remélem kicsi Abinak is ízlik majd :-)

Tiffanylda, köszönöm. Örülök, hogy megtetszett. Egészségetekre!

mellissina2 said...

Most aztán kedvemre nézelődök,ezt a receptet is viszem,ismét be kell szereznem az aszalt gyümölcsöket,tegnap tüntettem el az aszalt fügét éppen.Köszönöm!

Anazar said...

Mellissina, örülök, hogy ez is kedvedre való :-) Remek kis desszert!