Tuesday, March 13, 2012

Kölespuding áfonyás joghurttal

millet-porridge-with-blueberry-yogurt
Az nagy gabonás 'pudingozásnak' a kiindulópontja, a szikra, a tavalyi nagy sikerű Donegal Oatmeal Cream. Abból lett az egyszerűsített Gránátalmás zabpehelykrém. Majd elkészült a dzsemes Málnás zabkásapuding is, azt pedig egy étcsokoládés-mogyorós változat követett.

A zabpehely után most célkeresztben a köles, mint desszert. A tejben főtt tejszínes kölest krémes (Greek style) natúr joghurttal és higított fekete áfonya dzsemmel (St. Dalfour Wild Blueberry, No Added Sugar) ízesítettem.

5 comments:

Babette said...

Nagyon ötletes és kreatív puding!
Én most a gerslivel ismerkedem...eddig köretnek próbáltam csak, de annak nagyon bejött:)

trollanyu said...

A köles a legegészségesebb gabonaféle és én szeretem is:) Még nem volt blogom, akkoriban készítettem ilyen desszerteket, s nagyon finom:)

Seffer Lilla said...

Nagyon tetszik, küldhetnél belőle!

Judóca said...

Szia Kedves Anazar
Gratulálok a blogodhoz sok különlegesség van benne! Azt hiszem sokszor fogok még olvasgatni nálad:)
Kérlek néz be hozzám, van egy díjam Neked:)

Anazar said...

Babette, köszönöm. A gersli is egy remek gabona, nagyon kedvelem (nálunk csak 'pufi' néven fut). Desszertnek ugyan még nem próbáltam, de köretnek, levesbetétnek király!

Trollanyu, remek kis alternatíva (tejbe) gríz, rizs, zabpehely helyett ;-)

Lilla, köszönöm. Indítom fénypostán ;-)))

Judóca, köszönöm és örülök, hogy sok kedvedre valót találsz nálam! Gyere, amikor csak időd engedi, ha egy kis különlegességre vágysz ;-) Köszönöm szépen a Kommentek blog-díjat!! Kreatív tortáiddal az én érdeklődésemet is felkeltetted :-)