Tuesday, September 28, 2010

Mustáros-wasabis tojás

mustard-wasabi-eggHozzávalók:
személyenként másfél főtt tojás
majonéz
angol mustár
wasabi por
frissen őrölt bors
szezámmag, narancslé
petrezselyemzöld

Míg a tojás főtt, elkészítettem a pikáns öntetet.

A majonézhez adtam ugyanannyi mustárt (Colman's), símára kevertem, majd kevés narancslével higítottam, hogy állagra egész folyós legyen.

A tojásokat még melegen megcsorgattam a mustáros öntetettel. Meghintettem kevés wasabi porral, frissen őrölt borssal, végül pirított szezámmaggal.

Friss petrezselyemzölddel díszítve tálaltam, egy pohár friss narancslével.

Tipp: A mustártól, borstól, wasabitól enyhén csípős, pikáns. Fogyasztható hidegen is, de nekem langyosan ízlett a legjobban. A tojást mindenki olyan keményre, vagy lágyra főzheti, ahogy szereti.

1 comment:

Bianka said...

Nagyon izgalmas finom lehet