Wednesday, September 29, 2010

Rakott cukkini

layered-zucchini-casseroleHozzávalók:
1 db fehér répa (turnip)
2 db sárgarépa
fél cukkini (csíkos)
5 db tojás
2 dl tejföl
2 dl natúr joghurt



A meghámozott fehér répát vékonyra felszeleteltem és beterítettem vele a tűzálló tál alját, majd a sárgarépa karikák következtek, aztán a kivágott belsejű cukkini szeletek. Fűszereztem zöldséges tengeri sóval (Herbamare Original Organic Herb and Vegetable Seasoning Salt), végül főtt tojás karikákkal borítottam, és ismét megfűszereztem a sóval. A tejfölt és a joghurtot összekevertem majd a rakott tetejére csorgattam, és meghintettem egy csipet fűszerpaprikával. 180 °C-on készre sütöttem.

layered-zucchini-casserole-step3
layered-zucchini-casserole-step4

2 comments:

Ildy said...

Jó recept!

Anazar said...

Bianka, Ildy, köszi.