Tuesday, February 07, 2012

Chilis (marinált) sült paprika

chili-marinated-roasted-red-pepper
Az alap marinádot fűszereztem fel tüzes ízvilágúra,
szárított chilivel, chiliolajjal, és frissen őrölt borssal.

roasted-red-pepper-pulp
A paprikákat megsütöttem, héját lehúztam, magját kikapartam.
Felcsíkozás helyett most egészben hagytam, és felgöngyöltem.

spicy-marinated-roasted-red-pepper
Fűszereztem: almaborecet, csipet cukor, nagy szemű só,
chilipehely, pár csepp (házi) chiliolaj, kevés frissen
őrölt bors, és fokhagyma, végül olívaolajjal csorgattam meg.

marinated-spicy-red-pepper
Frissen is fogyasztható, egy-két óra 'pácolódás' után, de üvegben
a hűtőszekrényben pár napig is eláll, ha érettebb pácra vágyunk.

marinated-red-pepper-with-chili

3 comments:

wanna said...

Nagyon kívánatos! Én is szoktam sült paprikát marinálni, nagyon szeretjük.

Vicuska said...

Nagyon szeretem! Szeretném!!! :)

Anazar said...

Wanna, Vicuska, éljen a házi készítésű sült paprika!!