Friday, February 03, 2012

Paprikás túrómártogatós

cottage-cheese-dipping-sauce
Könnyű vacsora pikáns, túró alapú mártogatósból,
zellerszáral, magvas kenyérrel, csemegeuborkával

Hozzávalók:
235 g túró (cottage cheese)
1 kisebb fej vöröshagyma
1 gerezd fokhagyma
fél húsos (bell) paprika
pirospaprika
frissen őrölt bors
zellerszár
magvas kenyér/kifli
csemegeuborka

A hagymát, fokhagymát és paprikát késes aprítóban finomra daráltam, hozzáöntöttem a leves cottage cheese-t ('száraz' túró meg egy kis tejföl 'magyarul'), majd krémesítettem. Kevés pirospaprikával és borssal fűszereztem.

Egy tálba öntöttem. Ropogós zellerszárral, friss magvas kenyérrel és szeletelt savanyú uborkával tálaltam.

cottage-cheese-dipping-celery-bread-gherkin

5 comments:

Tiffanylda said...

Nagyon izgi!:) Ilyenről még nem hallottam, de jó lenne megkóstolni!:)

Roza said...

Ez valami szuper!:)
Úgyis mindig gond, hogy mi legyen az a könnyű vacsi!:)

Éva said...

Nagyon finom lehet, szívesen megkóstolnám!

Petra said...

A szárzellerért nem rajongok, de a mártogatósod nagyon tetszik! Egy könnyű, fogyis vacsorára nagyon is el tudom képzelni. :)

Anazar said...

Tiffanylda, remek hidegtálra, vendégvárónak :-)

Roza, örülök, hogy tetszik.

Éva, tudod, szívesen látlak ;-))

Petra, köszönöm. Bármit belemártogathatsz, paprikát, uborkát, sárgarépát...