Tuesday, February 14, 2012

Joghurtos gofri málnaöntettel

yogurt-waffles-with-raspberry-sauce
Illatos, joghurt-tej alapú gofri forró málnaöntettel

Hozzávalók:
100 ml natúr joghurt (4-5 ek.)
100-120 ml tej
1 csapott ek. finomítatlan nádcukor
100 g finomliszt
30 g olvasztott vaj
3 db tojás
sütőpor/szódabikarbóna
csipet só
egy-két csipet őrölt fahéj
---
2 ek. málnadzsem
aszalt áfonya


A hozzávalókból tésztát kevertem, majd (az alkalonak megfelelően) szív alakú gofrisütőben (egy-egy szűk merőkanálnyi adagonként) kisütöttem. A kapott gofri vékonyabb, ropogósabb, de aki vastagabban, így puhábban szereti tegyen bő merőkanálnyit.

heart-shaped-yogurt-waffles
A málnadzsemet 1 ek. vízzel megolvasztottam, majd finoman átforraltam, és a (szirmaira szedett gofrivirág) szívekre öntöttem, végül megszórtam aszalt áfonyával.

Ezekért a málnás szívekért húsz szál méteres vörös rózsát kaptam cserébe.

St. Dalfour NO ADDED SUGAR Raspberry Spread INGREDIENTS: Raspberries (51%), Unsweetened Grape Juice Concentrate, Gelling Agent Fruit Pectin.

Tipp: Bálint szívek 2011 >> Lebkuchen
Bálint szívek 2010 >> Pirított mandulás linzer

6 comments:

Petra said...

A tiéd is nyami!!!! :)))

Emi said...

ÓÓÓ, mennyei, ej de beleharapnék:)

trollanyu said...

Hú, ezt nekem ki kell próbálnom, annyira jól néz ki:)

Anazar said...

Petra, Emi, Trollanyu, köszönöm ;-)

Bors and Pepper said...

Jaaaaj, kár volt a blogodat lapozgatnom!! Megörülök a gofriért, pláne, ha még málnaöntettel van nyakonöntve! De én Portugáliában vagyok, a gofrisütöm meg otthon. Márciusban szülinapom lesz, nem várok tovább, be kell szereznem egyet :D

Anazar said...

Bors and Pepper, gofrira/gofrisütőre fel!! ;-D)))