Wednesday, February 01, 2012

Hideg tésztasaláta céklával, tojással

beetroot-and-egg-pasta-salad
Tojásos-céklás tésztasaláta
mustáros-tejfölös öntetben

Hozzávalók:
2 kisebb főtt cékla
1 nagy tojás
egy-másfél marék tészta
tejföl (v. natúr joghurt)
angol mustár
só, bors


A tojást keményre főztem, majd hideg vízben hagytam héjastól kihűlni. A tésztát (jelen esetben farfalle) enyhén sós vízben készre, de nem túl puhára főztem, leszűrtem, hideg vízzel átöblítettem.

cold-pasta-salad
A felkockázott céklához adtam az ugyancsak nagyobb kockákra vágott tojást, átforgattam, és belekevertem a kihűlt tésztát. Sóztam, borsoztam, majd nyakonöntöttem a kevés mustárhoz kevert tejföllel. Óvatosan átforgattam, majd tálaltam.

3 comments:

Tiffanylda said...

Hmmmm, már megint a cékla!:))) Biztos finom lehet! Milyen az angol mustár? Sima, mezei nem jó bele? Az adag 1 személyre szól?

Kati said...

De jó, ki kell próbálnom:)tuxamoli

Anazar said...

Tiffanylda, cékla, cékla, még mindig szerelem!! A 'mezei' mustárnak nem sok íze van, legalábbis úgy emlékszem. Az angol elég csípős, amolyan 'az orrodat is tisztítsa'-féle. Igen, az adag 1 személyre szól.

Kati, örülök. Tuxamoli? Nem ismerem ezt a kifejezért...