Tuesday, July 09, 2013

Hőség smoothie

cooler_fruit_smoothie
Hűsítő gyümölcs-smoothie forró napokra

Nyár van. Meleg van. Szenvedni kell. De nem muszáj! Egy-két ilyen pohár finom, friss dzsússzal hidratálhatjuk a hőségtől szomjazó testet és egy kis kényeztetésre vágyó lelket - vitaminokkal, energiával, ízzel, illattal, vitalitással.

Kell hozzá:
1 csésze kókuszvíz (250 ml)
1 szép szelet görögdinnye
1 db őszibarack (sárga húsú)
2 db kiwi
fél lime leve és húsa
jég (oprionális)

A hozzávalókat felhasználás előtt legalább fél órára hűtőszekrénybe tettem (aki szereti a jeget, az ezt a lépést el is hagyhatja, csak készítsen ki egy kisebb marék jégkockát helyette).

A dinnyét kimagoztam, a barackot meghámoztam, felkockáztam, a kiwit hámoztam és negyedeltem. A blenderbe öntöttem a kókuszvizet a többi hozzávalóval és pár másodperc alatt simára 'daráltam'. Miközben a gép forog, adjuk hozzá a jeget, amennyiben használunk hozzá. Szívószálat neki, és hadd szóljon! Egészségünkre!

3 comments:

teller-cake said...

Máris összedobok egy ilyet, vagy valami nagyon hasonlót...;-)

Györgyi said...

Fincsi koktél! Tökéletes ebben a melegben :)

Seffer Lilla said...

Én is elkészítem...:) Jókor jött az ötlet...:)