Thursday, July 04, 2013

Kapros-gombás újkrumpli saláta lencsével

potato_salad
Akár langyosan, akár hidegen, akár köretként, akár magában...

Kell hozzá:
néhány újburgonya
fél csésze zöld lencse (Le Puy)
egy-két marék apró gomba
2-3 szál zöldhagyma
nagy csokor friss kapor
olívaolaj
nagy szemű tengeri só

Az újkrumplit megtisztítottam és sós vízben megfőztem, majd leszűtem, lecsepegtettem. A lencsét is megfőztem,  leszűtem meg lecsepegtettem. Az átmosott, megszárított gombát 1 tk. kókuszolajon megpároltam.

A krumplit még langyosan félbe vágtam, megcsorgattam olívaolajjal. Hozzáadtam a felszeletelt újhagymát, a párolt gombát, majd a főtt lencsét. Óvatosan átforgattam, meghintettem kevés sóval, végül megszórtam kaporral. Pompás saláta magában, vagy kísérő köretként. Jó étvágyat!

Tipp: Kapros csicseriborsó, Rizses babsaláta, Rizses lencsesaláta, Meleg céklasaláta;

3 comments:

teller-cake said...

Teleportálhatnál nekem egy tálkával vacsira...nagyon bírnám! :)

Hankka said...

Ha maradt még, Zsuzsa után én is szívesen fogadnék egy tálkával, nagyon finom lehet! :)

kira21 said...

Nagyon jol nez ki!! :-)