Friday, July 19, 2013

Cukkinis-zöldborsós tészta

courgette_and_pea_pasta
Könnyű, gyors nyári tésztavacsora, friss kerti zöldekből

Kell hozzá:
színes tészta (tojásos, spenótos, paradicsomos)
1 fej vöröshagyma
2-3 gerezd fokhagyma
2 db cukkini
2 marék frissen fejtett zöldborsó
olívaolaj
só, frissen őrölt bors


A zsenge zöldborsót kifejtettem és három percre forrásban lévő vízbe dobtam. Leszűrtem, hideg vízzel leöblítettem, lecsepegtettem. A cukkinit meghámoztam (ez a művelet akár el is maradhat), nagy lyukú reszelőn lereszeltem. A vöröshagymát apróra felkockáztam és kevés olívaolajon üvegesre pároltam. Hozzáadtam a lereszelt cukkinit, rátettem a fedőt és két-három percig pároltam, majd levettem a fedőt és hagytam a levét elpárologni (ugyancsak két-három perc). Belereszeltem a fokhagymát, hozzáadtam a zöldborsót, átkavartam és lehúztam a tűzről. A kifőtt tésztát tányérra szedtem, tettem rá a cukkinis-zöldborsóból, sóztam, borsoztam, végül meghintettem reszelt Cheddar sajttal. Jó étvágyat!

Tipp: Brokkolis-cukkinis tészta;

3 comments:

Kati said...

Hasonlóra vágyom én is:) Ott a cukkini a hűtőben:)

Hankka said...

Szuper, nagyon fincsi lehet! :)

Erika said...

Ilyen szép színes tésztát hol vettél?