Wednesday, July 17, 2013

Spárga ropogós sonkakéregben

pan_fried_asparagus
Serpenyőben sült sonkás spárga

A korábbi sütőben sült spárga leegyszerűsítve, sajt nélkül, csak sonkában, ropogósra sütve. A spárgát két percre forrásban lévő vízbe dobtam, majd hideg vízbe kiszedtem, leszűrtem, lecsepegtettem. Miután langyosra hűlt Parma sonkába csavartam. Egy vastag aljú serpenyőt felforrósítottam. Belesorakoztattam a sonkás spárgát, rátettem a fedőt és három-négy percig pároltam. Majd levettem a fedőt és további két percig pirítottam, végül megfordítottam, hogy a másik oldala is finom ropogós legyen. Pompás előétel. Mustáros majonézbe, fokhagymás tejfölbe mártogatva kiváló (gyors!), sós csemege.

Tipp: Rizses rakott zöldség; Spárgaleves;
Spárgás-zöldborsós tészta; Ropogós spárgasaláta;

3 comments:

Millye said...

Eszméletlen jó lett! Ötletes, mutatós és biztos vagyok benne hogy finom is :)

Györgyi said...

Imádom :)

Kati said...

De rég készülök ilyesmire:) Csak nálunk nagyon nehéz dpárgához jutni. Láttam egy bevásárlóközpontban a nyáron, de égig érő ára volt.
Pont ebből az okból vettem tavaly, direkt vetőmag kiállításon spárga magot, el is ültettem, kiteleltem, s tudod mi lett belőle, valami virág:) Na ennyit a romániai vetőmagkiállításról:)